Wysyłka akcesoriów

Akcesoria wysyłane są zgodnie terminem realizacji podanym na stronie www liczonym od wpłynięcia należności na konto Caramella. Zamówione produkty są automatycznie klasyfikowane do poniższych grup wysyłkowych na podstawie swojej wagi i gabarytów. Koszt wysyłki zawiera opakowanie. Na życzenie realizujemy przesyłki pobraniowe.

Wysyłki akcesoriów realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska na terenie Polski oraz Europy.

Koszty przesyłek kurierskich na terenie Polski

Typ przesyłki

Koszt przesyłki

Zawartość (jeden produkt z danej grupy)
A 15 zł przytulanki, obrazek, obrazek z kokardą, kokarda ozdobna, ozdoby wiszące, pompony, otulacze
B 20 zł pościel, ochraniacz, kocyk, lampka stojąca, żyrandol, kosz wiklinowy mały i średni, poduszka ozdobna duża, poduszka ozdobna mała, komplet poduszek ozdobnych, zestaw 2 obrazków, zestaw 3 obrazków, zestaw prezentowy, karuzelki, wkład pościelowy, napisy, zabawki
C 25 zł kosz wiklinowy duży, skrzynia wiklinowa, zestaw 3 koszy wiklinowych, dywan, żyrandol trójramienny, lampa stojąca pokojowa, grafiki, kokon niemowlęcy, komplety pościelowe, śpiworek, becik, tapety, półeczki, wieszaczki, puf, projektory, nawilżacze
D 30 zł produkty z ww. grup, które połączoną wagą i gabarytami przekraczają normę przesyłki typu C, nosidełka
E 30 zł lustra, tablice, mini fotele, wózki i części, krzesełka, foteliki samochodowe, stoliki, listwy sztukateryjne, materace niemowlęce, zasłony, rolety, lambrekiny, szafki nocne, kufry tapicerowane
     

Sprawdzenie stanu zamówienia

Sprawdzenie stanu zamówienia

Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki oraz jej zgodności z zamówieniem podczas odbioru zamówienia, najlepiej w obecności dostawcy (nawet jeśli karton nie został uszkodzony). W przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń rzeczy prosimy o spisanie protokołu określającego stan przesyłki (rodzaj, zakres, miejsce uszkodzeń, braki) i podpisanie go jednocześnie przez dostawcę oraz odbiorcę przesyłki. Spisanie protokołu ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie złożonej przez Państwa reklamacji, a ponadto będzie pomocne dla ustalenia ewentualnej odpowiedzialności firmy przewozowej.

Prosimy o niezwłoczne pisemne zgłaszanie wszelkich braków i uszkodzeń towaru na adres: info@caramella.pl.

do góry